2011/04/13

Neka Dobra Zikica/ Good Music - TOP 10

Bio je jedan period, ne tako davno, kad sam imala ono dosadan period do zla boga! Te fejs, te msn, te uzajamno smaranje prijatelja, ja njih a oni mene, i počnem iz te silne dosade da čačkam po dobro nam poznatom You Tube -u i pronađem gomilu ''stvari'' (bendova, pjevača, kakogod, novih i malo starijih) te se počnem muzički informisati/obrazovati (o da, pokušavala sam ja, tu i tamo da prenesem to svoje znanje-otkriće i na druge,  no o tome koliko sam uspjeha postigla, neki drugi put).

Da ne okolišam previše, počeću da nabrajam. Odmah da kažem da ne želim da pišem ovde o životima umjetnika, o tome gdje i kako žive (ako žive uopšte), ni o tome s kim su u vezi (ako su u vezi), ni o tome koliko zarađuju; jednostavno želim da se koncentrišem na njihovu umjetničku stranu, na ono što su postali i zašto ih volimo!
Kao što je rekla jedna poznata pop ikona ''I'm not interested in numbers, I'm interested in being creative''. Mislim da je rekla dovoljno.

Evo prvo mi ona pade na pamet, šveđanka žena a glaščinu ima boli glava. ROBYN


Posle nje pomenuću i jednu njenu koleginicu, riba je prejaka. LYKKE LI



Ništa manje bitna nije ni ova šveđanka! JENNY Wilson



A ovu lujku prosto ne možeš da ne obožavaš!! AMY WINEHOUSE


Kraljica! ERIKAH BADU


Ako ćemo iskreno, ona zaista ima prejake tekstove! ALANIS MORRISETTE



Samo slušaj..mmm ROX


Još jedna riba sa extra vokalnim sposobnostima! NEKKA


Sasvim slučajno se i ova neobična djevojka nađe ovde, pravo osvježenje! SIA



Eh, evo je, neobična i opasna, a pjeva! JANELLE MONAE




To je ta lista pjevačica koje su meni, ako nikom drugom, iz nekih ''nepoznatih'' razloga privukle pažnju. Ako neko ima nešto da doda rado ću poslušati, mislim da ova lista i nije konačna niti će ikada biti... Neki sledeći put ćemo se osvrnuti na bendove, old-school, ili neke pravce koji su zanimljivi po bilo čemu...

No comments:

Post a Comment